Després de presentar-nos a concurs públic concorrent amb altres companyies de primer nivell, Madrid Digital –anteriorment coneguda com ICM (Informàtica de la Comunitat de Madrid) –  renova la seva confiança en l’UTE (Unió Temporal d’Empreses) IT Corporate Solutions Spain-AXPE Consulting, adjudicant-nos el ‘Servei de Suport Multicanal a l’Usuari dels Sistemes d’Informació i Comunicacions de la Comunitat de Madrid’ per 3 anys més possible pròrroga.

Com en ocasions anteriors, el nostre plec ha estat presentat conjuntament amb DXC –coneguda amb anterioritat com HP–, companyia amb la qual tenim establerta una UTE.  Les funcions que AXPE exerceix en el servei són l’atenció de primer nivell (tècnic i funcional) per a tots els usuaris de les conselleries i òrgans adscrits.

Actualment el ‘Servei de Suport Multicanal a l’Usuari dels Sistemes d’Informació i Comunicacions de la Comunitat de Madrid’ de Madrid Digital dóna suport als empleats públics de totes les Conselleries de la Comunitat de Madrid, per la qual cosa atén les peticions de més de 150.000 usuaris situats en àrees com a Justícia, Sanitat, Educació o Bombers, entre altres.

En aquests moments el servei està evolucionant i s’està treballant cap a la seva transformació digital per a complir així amb l’objectiu Europeu proposat per a 2020 en el qual es planteja que l’Administració General de l’Estat i tots els seus òrgans públics han de tenir establerta una estratègia basada en les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) per a prestar els seus serveis en un entorn digital canviant i exigent.

El principal objectiu d’aquest servei és aconseguir una transformació del mateix buscant en les seves activitats, processos i eines la millora, eficiència, agilitat, transparència i estalvi.