Política de Privacidad

I. RESPONSABLE DEL TRACTAMENT

Qui és el responsable de les seves dades?

Titular: AXPE CONSULTING SL (D’ara endavant, “AXPE CONSULTING”)
Domicili social: Calle Arturo Soria 122, Madrid
CIF: B‐84184548
Telèfon: +34 915901960
Contacte del DPO: dpo@axpe.com

II. FINALITAT DEL TRACTAMENT DE LES DADES I CATEGORIES DE DADES TRACTADES

Amb quina finalitat i durant quant temps tractarem les seves dades personals?

AXPE CONSULTING tractarà les dades de l’usuari, de manera manual i/o automatitzada, per a les següents finalitats específiques:

Gestionar les sol·licituds d’informació dels serveis que realitzem que ens plantegi a través dels diferents mitjans proporcionats per a això, la seva contractació, així com la facturació i realització.

En el cas que ens remeti el seu cv o s’inscrigui en les diferents ofertes de treball que puguem publicar, tractarem les seves dades amb la finalitat de valorar i gestionar la seva sol·licitud d’ocupació i en el seu cas, dur a terme les actuacions necessàries per a la selecció i contractació de personal, a fi d’oferir-li posats que s’ajustin al seu perfil, tret que s’indiqui el contrari. L’informem que l’aportació de les dades requerides és necessària, per la qual cosa la seva no aportació impedirà la continuïtat del procés de selecció.

Donar compliment a les obligacions legalment establertes, així com verificar el compliment de les obligacions contractuals, inclosa la prevenció de frau.

Quines categories de dades tractem?

Ateses les finalitats abans esmentades, AXPE CONSULTING tracta les següents categories de dades:

Dades identificatives: nom, cognoms, adreça postal, adreça de correu electrònic, codi postal, telèfon.

Dades acadèmiques i professionals: formació/titulacions, historial d’estudiant, experiència professional, pertinença a col·legis o associacions professionals, en el cas dels processos de selecció.

Dades econòmiques, o financers, bancaris.

L’usuari garanteix que les dades aportades són veritables, exactes, complets i actualitzats, sent responsable de qualsevol mal o perjudici, directe o indirecte, que pogués ocasionar-se a conseqüència de l’incompliment de tal obligació. En cas que l’usuari faciliti dades de tercers, manifesta comptar amb el consentiment dels mateixos i es compromet a traslladar-li la informació continguda en aquesta clàusula, eximint a AXPE CONSULTING de qualsevol responsabilitat en aquest sentit. No obstant això, AXPE CONSULTING podrà dur a terme les verificacions per a constatar aquest fet, adoptant les mesures de diligència deguda que corresponguin, conforme a la normativa de protecció de dades.

Quant temps guardem les seves dades?

AXPE CONSULTING conservarà les dades personals dels usuaris únicament durant el temps necessari per a la realització de les finalitats per a les quals van ser recollits i en el cas que hagi atorgat el seu consentiment per a això mentre no revoqui el mateix. Posteriorment, en cas de ser necessari, mantindrà la informació bloquejada els terminis legalment establerts.

En el cas de les dades que ens faciliti en relació amb les ofertes d’ocupació en què vulgui subscriure’s, seran conservats durant un any, des de la data de l’última actualització. Transcorregut aquest període, sense que hagin estat actualitzats, les dades seran suprimides, tret que ens indiqui el contrari.

¿Qué medidas de seguridad implantamos para cuidar sus datos?

Quines mesures de seguretat implantem per a cuidar les seves dades?

III. COMUNICACIONS DE DADES

A quins destinataris es comunicaran les teves dades?

AXPE CONSULTING l’informa que durant el tractament de les dades personals no realitzarà cap cessió d’aquests excepte en compliment d’una obligació legal o amb el consentiment de l’interessat a qui se li sol·licitarà en el cas que sigui necessari, informant-se-li de les conseqüències del seu no atorgament. L’informem que podrà retirar en qualsevol moment el seu consentiment a través de l’enviament de la petició al nostre Delegat de Protecció de Dades.

Així mateix, AXPE CONSULTING l’informa que les seves dades podran ser cedits a les empreses del grup i en el cas de formar part d’un procés de selecció als nostres Clients.

IV. LEGITIMACIÓ

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La legitimació per part d’AXPE CONSULTING per a dur a terme el tractament de les dades dels usuaris es troba en el consentiment de l’interessat, sol·licitat per al cas concret.

Per part seva, la gestió de la contractació de serveis, pagament, facturació i enviaments corresponents, està legitimada per la pròpia execució del contracte o la relació precontractual.

Addicionalment, la legitimació per al tractament de les seves dades, en relació amb la remissió de CVs i inscripcions en ofertes professionals que puguem publicar, es basa en el consentiment d’usuari que remet les seves dades, que pot retirar en qualsevol moment, si bé això faria que la seva candidatura no pogués ser tinguda en compte en els nostres processos de selecció de personal. No obstant això, la retirada del seu consentiment no afectarà la licitud dels tractaments efectuats amb anterioritat.

Igualment es podrà utilitzar la seva informació per al compliment de les diferents obligacions legals de AXPE CONSULTING.

V. DRETS DELS USUARIS

Quins drets té l’interessat?

Pot enviar-nos un escrit a AXPE CONSULTING en Carrer Arturo Soria 122, Madrid o a través de l’adreça de correu electrònic dpo@axpe.com.

En qualsevol moment i de manera gratuïta, els següents drets:

• Revocar els consentiments atorgats.
• Obtenir confirmació sobre si en AXPE CONSULTING s’estan tractant dades personals que el concerneixen o no.
• Accedir a les seves dades personals.
• Rectificar les dades inexactes o incompletes.
• Sol·licitar la supressió de les seves 8atos quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessaris per a les finalitats que van ser recollits.
• Obtenir de AXPE CONSULTING la limitació del tractament de les dades quan es compleixi alguna de les condicions previstes en la normativa de protecció de dades.
• En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular al tractament de les seves dades, els interessats podran oposar-se al tractament de les seves dades. AXPE CONSULTING deixarà de tractar les dades, excepte per motius legítims imperiosos, o l’exercici o la defensa de possibles reclamacions.
• Obtenir intervenció humana, a expressar el seu punt de vista i a impugnar les decisions automatitzades a adoptades per part de AXPE CONSULTING, en el seu cas.
• Sol·licitar la portabilitat de les seves dades.

Així mateix, l’informem que podrà reclamar davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, quan consideri que AXPE CONSULTING ha vulnerat els drets que li són reconeguts per la normativa aplicable en protecció de dades.

Des de AXPE CONSULTING estem compromesos amb el compliment normatiu i el respecte dels drets dels usuaris, així com el respecte a la seva privacitat, per la qual cosa si té algun dubte respecte a com tractem les seves dades personals, no dubti a posar-se en contacte amb nosaltres a través de les vies indicades.

VI. EMPRESES DEL GRUP

Axpe Cartera S.L. i les seves companyies: Axpe Consulting S.L., General Technologies Consulting S.L., Urbide Salaila S.L., ONMIUM IBAI S.L., TeamPro S. a., Axpe BPO S.L., Axpe Consulting Catalunya S.L., Axpe Nord S.L., Axpe Cantàbria S.L

Última actualització: 25/05/2018