AXPE Consulting ha estat una de les empreses expositores durant la fira Satelec, celebrada a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Telecomunicacions (ETSIT) de la Universitat Politècnica de Madrid (UPM) durant els dies 7 i 8 de març.

Satelec és un fòrum d’ocupació i tecnologia que es duu a terme de manera anual des de fa 44 anys. La finalitat d’aquesta fira és facilitar la trobada entre les empreses i els joves per a facilitar la seva inserció laboral. D’aquesta forma, els estudiants universitaris i els recentment graduats poden trobar el seu primer treball.

Durant la jornada del 8 de març una gran quantitat d’estudiants es van acostar a l’estand de AXPE Consulting per a conèixer l’empresa, deixar els seus CV’s i per a participar en els sortejos vigents. Fins ara ja hem rebut més de 200 candidatures d’alumnes interessats a realitzar pràctiques o a trobar la seva primera oportunitat laboral en AXPE Consulting.

Feria emepleo

Respecte als sortejos, ja tenim als guanyadors. Ismael Pintor ha estat el guanyador el Google Chromecast i Laura Valenzuela ha aconseguit un pack d’experiències per a dues persones.

Premio SATELEC

Sorteo Satelec

Des de la companyia, agraïm a tots els assistents i participants l’interès mostrat en els plans de carrera d’AXPE Consulting. De la mateixa forma, animem a tots els estudiants dels últims anys d’universitat, així com als recentment graduats interessats a treballar amb nosaltres que enviïn el seu CV a empleouniversidad@axpe.com.