AXPE Consulting renova el nivell 5 CMMI en les constel·lacions de Desenvolupament i Serveis. Aquesta certificació, atorgada pel Capability Maturity Model Integration Institute, ens converteix en referència en les àrees de desenvolupament de projectes i de serveis, oferint així als nostres clients un valor afegit.

Durant aquest mes de novembre de 2018 s’ha dut a terme el SCAMPI en el qual es verifica que AXPE Consulting continua amb el Nivell 5 en totes dues constel·lacions. D’aquesta forma,  la companyia torna a ser pionera i forma part d’una de les dues úniques dues empreses del món amb aquest nivell de servei de qualitat simultàniament en Desenvolupament i en Serveis.

AXPE Consulting va ser la primera empresa europea i la segona a nivell mundial a aconseguir el nivell CMMI 3 tant per a Desenvolupament com per a Serveis. Al desembre de 2012 AXPE Consulting va tornar a marcar una fita en aconseguir la certificació de Nivell 5 en aquestes dues constel·lacions, sent la primera empresa europea a aconseguir aquest distintiu i la segona del món.

Els processos definits per a aconseguir aquests estàndards de qualitat ens permeten oferir als nostres clients  la millor combinació entre agilitat i formalisme, oferint-los els millors resultats.