Telecomunicacions
Telecomunicacions
A AXPE sabem que el sector de les telecomunicacions està subjecte a fortes tensions competitives i en permanent evolució. Per això, disposem d’un profund coneixement funcional dels processos de negoci de les operadores, els serveis oferts i les tecnologies que els suporten.
Les empreses de serveis de telecomunicacions s’enfronten a dos reptes fonamentals derivats dels canvis d’hàbit dels usuaris:
Adaptar el seu servei a uns usuaris que utilitzen cada vegada més els dispositius mòbils.
Capacitat de gestionar i atendre els usuaris de forma online en detriment de la tradicional via telefònica.
Posem el nostre coneixement i experiència en mans dels nostres clients per fer front als nous reptes que es plantegen en un món cada vegada més connectat. Així, creiem que és fonamental abastar quatre plans complementaris:
Productes
- Ajudem a construir nous productes i serveis aportant personal especialitzat en tecnologies innovadores i disruptives.
- Contribuïm a desenvolupar i fer operatius productes en escenaris com el màrqueting digital o les smart cities.
- Ajudem a millorar el cicle de vida.
Clients
- Apliquem tècniques analítiques avançades per ajudar a aconseguir el màxim rendiment.
- Construïm i implantem solucions relacionals avançades.
Processos
- Simplifiquem i optimitzem els processos mitjançant tècniques Lean Six Sigma.
- Utilitzem el model operatiu eTOM per millorar les pràctiques existents.
- Construïm i implantem solucions de suport a mida.
- Aportem tecnologies disruptives per aconseguir una transformació digital completa.
Operacions
- Definim i construïm serveis gestionats i eines que optimitzen els costos d’operació tècnica i administrativa.
A AXPE sabem que el sector de les telecomunicacions està subjecte a fortes tensions competitives i en permanent evolució. Per això, disposem d’un profund coneixement funcional dels processos de negoci de les operadores, els serveis oferts i les tecnologies que els suporten.
Les empreses de serveis de telecomunicacions s’enfronten a dos reptes fonamentals derivats dels canvis d’hàbit dels usuaris:
Adaptar el seu servei a uns usuaris que utilitzen cada vegada més els dispositius mòbils.
Capacitat de gestionar i atendre els usuaris de forma online en detriment de la tradicional via telefònica.
Posem el nostre coneixement i experiència en mans dels nostres clients per fer front als nous reptes que es plantegen en un món cada vegada més connectat. Així, creiem que és fonamental abastar quatre plans complementaris:
Productes
- Ajudem a construir nous productes i serveis aportant personal especialitzat en tecnologies innovadores i disruptives.
- Contribuïm a desenvolupar i fer operatius productes en escenaris com el màrqueting digital o les smart cities.
- Ajudem a millorar el cicle de vida.
Clients
- Apliquem tècniques analítiques avançades per ajudar a aconseguir el màxim rendiment.
- Construïm i implantem solucions relacionals avançades.
Processos
- Simplifiquem i optimitzem els processos mitjançant tècniques Lean Six Sigma.
- Utilitzem el model operatiu eTOM per millorar les pràctiques existents.
- Construïm i implantem solucions de suport a mida.
- Aportem tecnologies disruptives per aconseguir una transformació digital completa.
Operacions
- Definim i construïm serveis gestionats i eines que optimitzen els costos d’operació tècnica i administrativa.